Šaľa Maxi Festík privítal viac ako 800 účastníkov
V sobotu 6. júna sa konal na Štadióne FK Slovan Duslo Šaľa prvý ročník detského festivalu Šaľa Maxi Festík a aj napriek horúcemu počasiu odštartoval svoju dráhu veľmi úspešne. Účastníci vyjadrili svoju spokojnosť, organizátori hodnotia pozitíva i negatíva pilotného projektu.
Akcia takéhoto typu a rozsahu bola v Šali i okolitých okresoch prvou lastovičkou. Celodenný detský festival ponúkol od 9.00 do 18.00 pestrý program na hlavnom i vedľajšom pódiu spojený so sprievodnými aktivitami. „Za najväčších „hedlajnerov“ sme pokladali Smejka a Tanculienku, Ostrov pokladov, sokoliarov z Bojníc, súbor Materinky a tiež spevákov Roba Pappa a Bystríka, ktorí majú v Šali dobré meno. Záujem o nich bol skutočne veľký, ale prekvapili aj iné vystúpenia, deti zaujali aj divadielka Haaf Zuzky Haasovej, hudobné divadielko MIA, taekwondisti a kynológovia z Mestskej polície so psíkmi. Veľký úspech mala baby zóna, v ktorej pripravila program škôlka Detský svet Marie Montessori. Ich stan bol plný detí od rána do večera, a to myslím doslova,“ hovorí Ingrid Kántorová z organizačného tímu Šaľa Maxi Festíku.
Minulý víkend sa niesol v znamení letnej horúčavy, čo určite odlákalo zopár potenciálnych záujemcov na kúpaliská. Podľa evidovaných vstupeniek sa však napriek tomu zúčastnilo podujatia viac ako 800 malých i veľkých účastníkov, čo je na šaliansky región veľmi pekná účasť. Organizačný tím sa tešil mnohým pochvalným vyjadreniam od mamičiek i oteckov. „Všetky pochvaly nás veľmi tešili. Najviac radosti sme mali práve z tých účastníkov, ktorí strávili na Festíku skutočne celý deň a celý deň sa mali kde zabávať, pretože to bolo našim cieľom,“ vysvetľuje Denisa Miklášová, organizátorka a eventová manažérka WIF s.r.o.
Pri prvom ročníku sa organizátori vždy učia, ako to urobiť nabudúce lepšie. „Určite v budúcom roku zabezpečíme výrazné označenie organizátorov, aby každý vedel, koho sa má pýtať na informácie. Tiež si myslíme, že by bolo potrebných viac skákacích atrakcií, lebo je o ne vždy veľký záujem,“ hovorí Ingrid Kántorová z eventovej agentúry Bon Žúr.



